Translate

streda 24. decembra 2014

Štedrý deň trochu inak

Kto by to bol povedal, že sa jedného dňa dožijeme Vianoc, kedy nám bude ručička na teplomeri ukazovať 12 stupňov. Štedrý deň trávim vždy doma v kruhu rodiny, rozprávok a jedla a nerobím vôbec nič (aké nevýdané všakže?:)), ale tento rok som bola akási neposedná a rozhodla som sa vybehnúť von. Myslím, že to boli slnečné lúče, čo ma ťahali z gauča  a ako inak, s foťákom v ruke:) Nezvyknem brať domov foťáky, ale Vianoce sú vhodnou príležitosťou na zvečnenie spomienok s blízkymi. Foťáky, ktorými momentálne disponujem sú originálne analógové kúsky SMENA 8M a CERTO SL110! Na analógu fičím už niečo cez rok a pol a áno, ešte stále ma to baví, lebo vyvolanie fotiek je vždy jedno velké prekvapko :)) Ale viac o tom niekedy nabudúce, myslím, že moja analógová séria si zaslúži separátny blog, a ideálne ak k tomu budem môct pribaliť aj nejaké ukážkové zábery:) Preto teraz len narýchlo zábery z phoneu, na ktoré netreba čakať, a ktoré som mala chuť sharenuť *.  Doma sa vyskytujem len občas a aj to nechodím von, takže o to viac sa teším tomuto záznamu:) Uvidíte skate park na Klokočine (myslím, že jediný v Nitre), hrad, rieku, Zobor a park. .......a máme tu toho ešte viac!

výhľad na Zobor zo sídliska Klokočina
 skate park Klokočina
 
 Nitriansky hrad
                                                                         park Sihoť
 rieka Nitra
 výhľad z hradu


 
A na záver prskavkový BONUS!
 

*blog updatnutý 18.1.2015-pridané fotky fotené so SMENA 8M (všetky obdĺžnikového tvaru resp. tie s ozubeným lemom)



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára