Translate

sobota 27. decembra 2014

Nitrianska Trafačka

Popravde, moc sa mi nechcelo ísť von, ale možnosť stretnúť sa s kamoškou Julkou, ktorá žije vo Viedni, treba vždy využiť. Výber podniku som mala na starosti ja, tak som si povedala, že máme vhodnú príležitosť ísť konečne nakuknúť do Trafačky. Miesto, o ktorom počula už dávnejšie a kam som sa plánovala ísť jedneho dňa pozrieť. Ale prejdem radšej k veci :)
Trafačka je kaviareň, ale hlavne  fotogaléria, ktorej záujmom je prezentovať fotografické umenie a s tým spojené výstavy, workshopy a semináre, takže hneď pri vstupe vás budú zo všetkých strán obklopovať vystavené fotografie, príp. iné umelecké výtvory (viac info na www.trafacka.sk). Okrem príjemného "arty" interiéru ma veľmi potešilo servírovanie čaju. Možnosť výberu medzi malým a veľkým, kde veľký znamená naozaj veľký a je iba o pár centov drahší, plus med a citrón k tomu. Áno, aj takéto maličkosti vedia potešiť :) Určite si prídu na svoje aj rodiny s deťmi, pretože kaviareň má v ponuke rôzne spoločenské hry.
Zaujímavosťou je, že tento skvelý priestor sa nachádza v bývalej budove transformátorovej stanice, ktorú postavili ešte v roku 1913. A preto by táto secesná architektonická budova pri prechádzke po Párovciach, nemala vášmu oku uniknúť.

Dolu zopár ukážkových záberov, ktoré som zhotovila pri svojej prvej návšteve:



A ak neviete čo s darčekom pre ratolesti vo vašom blízkom okolí, máte možnosť si zakúpiť túto milú knižku od Jaroslava Dušku- Ježkovci (pravdepodobne len do vyčerpania zásob, takže šup šup :D), ktorú ilustrovali autorove vnučky ( obr. dolu vľavo).


 


















..a takto to vyzerá zvonka


A aby som nezabudla, hrajú tam dobrú muziku ako napr. známu slovenskú kapelu Bad karma boy. Moja naj od nich je asi Vlci, ale sem som vybrala inú, tak trochu tematickú pre dnešné počasie. Enjoy ;) 



No čo, pridete sa pozrieť? :)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára