Translate

nedeľa 28. decembra 2014

Kalvária

Je to neuveriteľné, človek žije v jednom meste 20 rokov a za tú dobu si nenájde čas ísť pozrieť miesto, akým je Kalvária. Podarilo sa mi to až teraz, cez sviatky,  kedy som po dlhej dobe strávila doma viac ako jednu noc. A pritom je to také jednoduché, človek sa tam prejde aj pešo a je odtiaľ krásny výhľad na Nitru. Konečne napadal aj sniežik, tak som sa tešila z prvých zasnežených fotiek tejto zimy. Tešila som sa aj preto, že som niekam vytiahla maminu, ktorá väčšinu voľného času strávi v kuchyni. Fotila som takmer ako vždy  analólogovou Smenou, o ktorej som písala už tu. Pustite si aj pesničku, možno nebude každému pochuti, ale pre mňa silný zážitok z dávnejšieho koncertu sólo projektu Jamieho Stewarta (Xiu Xiu) v Bratislavskej A4.











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára